Kako uveljavljati stroške v podjetju?
Stroški v podjetju so zelo pomembni
Kdorkoli je že imel opraviti s podjetništvom, se dobro zaveda kako zelo so v podjetju pomembni stroški. Še posebej kadar govorimo o letnih bilancah, ki konec leta povedo koliko je podjetje zaslužilo in kakšen dobiček ima. Zakaj? Zato, ker se na podlagi tega kasneje odmeri plačilo davka. To je del podjetništva pri katerem zatrepeta marsikatero srce podjetnika, kajti davki so lahko precej neugodni. Na srečo lahko ta znesek znižajo. Pri tem jim pomagajo prav stroški!
Seveda niso vsi enakega pomena, zato se je o njih dobro pomeniti z vašim računovodstvom. Tam vam bodo svetovali katere stroške potrebujete in na kakšen način jih boste opravičevali. Ni zanemarljivo dejstvo in informacija, da strošek pri sp ni enak strošku na doo. Skratka, bodite pozorni na to, da vse kar potrebujete na podjetju, plačate na način, da vam bo lahko računovodstvo stroške tudi priznalo. S tem se vam bo lahko osnova za davek precej znižala.
Težave s stroški?
Težave s stroški lahko nastanejo v primeru, da je teh premalo ali preveč. Dejstvo je, da ni najbolje, če se podjetje na videz znajde v rdečih številkah. To pomeni, da je bilo preko leta več stroškov kot prometa. Seveda v tem primeru ne bi plačevali davka, a bi zazvonili alarmi na davčnem uradu in kaj hitro vas lahko doleti kakšen davčni pregled, kjer bi se utegnilo odkriti določene napake čemur bi sledila visoka finančna kazen. Če ste s stroški delali po pameti, ne bo nobenih skrbi.
Kaj pa, če se vseeno pripeti, da končna slika v poslovanju podjetja ni najboljša? Seveda je v tem primeru treba plačati davek, ki je odmerjen glede na bilanco stanja letnega poslovanja. Lahko se pripeti, da vas bo čakalo plačilo precej visokega zneska. Nimate denarja za to? Za premostitev si lahko omislite hitri kredit do katerega bo podjetje verjetno zlahka prišlo, saj ste skovali kar nekaj dobička.
Različni stroški
V podjetju se pojavljajo različni stroški, ki so do neke mere vsi namenjeni zniževanju davčne osnove. Pa jih omenimo nekaj. Stroški zaposlenih so tisti, ki jih s seboj prinašajo plače. Četudi ste zaposleni samo vi, se bo preko leta nabralo kar nekaj stroškov. Le te najdemo tudi v nakupu materiala in denimo za plačevanje različnih računov. Telefon, najemnina za poslovni prostor, nakup kakšne naprave ali stroja. Seveda se med stroške šteje tudi nakup računalnika in računalniške opreme.
V primeru, da imate poslovni prostor, boste tega lahko tudi prebelili in drugače uredili na stroške podjetja. Postavili v pisarno hladilnik, kupili pisarniško opremo in vse kar sodi poleg. Precej bolj komplicirano je kupiti vozilo na firmo. To se vedno ne splača, zato se je tudi o tem dobo pomeniti z računovodsko službo, ki vam bo morda svetovala najem vozila ali pa, da v službene namene uporabljate svoje, pri čemer se vam prizna potne stroške.
Tagovi:
Više članaka
Kaj so prednosti hitrih spletnih kreditov pred tradicionalnimi možnostmi?
Hitri spletni krediti postajajo vse bolj priljubljeni zaradi svoje hitre obdelave in široke dostopnosti, ki ju tradicionalne možnosti pogosto ne morejo ponuditi. Ena izmed glavnih prednosti je hitrost
Pogoji za prejem hitrega spletnega kredita in kako jih izpolniti?
Za pridobitev hitrega spletnega kredita je ključno, da razumete, kateri pogoji so običajno potrebni in kako jih lahko uspešno izpolnite. Hitrikrediti.si vam omogoča dostop do finančnih sredstev na eno
Razumevanje različnih vrst hitrih spletnih kreditov
Razumevanje različnih vrst hitrih spletnih kreditov je ključnega pomena za vsakogar, ki razmišlja o najemu posojila. Hitri spletni krediti se lahko razdelijo na kratkoročna in dolgoročna posojila, od